kena patuk ular?


Pernah bermimpi kena patuk ular tak?

erm, saya tak pernah. mungkin anda pernah. :)

kalau dulu, orang lama selalu cakap, ‘kalau mimpi kena patuk ular, tandanye ada orang nak datang meminang’.

saya pun tak berapa nak percaya sangat, sebab saya tak pernah mimpi kena patuk ular. ;)

Pagi tadi saya ada dengar dari Ustaz di rancangan Tanyalah Ustaz Tv9, [maaf, saya tak ingat nama ustaz tue ;)], ustaz tue cakap, orang sekarang anggap kalau mimpi kena patuk ular, tandanya ada orang nak masuk meminang. Tetapi hakikatnya, menurut pengalamannya mengubati orang-orang yang sakit terkena sihir atau buatan syaitan ini, kalau ada orang mimpi kena patuk ular, kemungkinan besar dia akan terkena sihir. wallahu a’lam.

Jika ada alamat mimpi sebegitu, cepat-cepatlah merujuk pada mana-mana Ustaz yang lebih a’rif.

Ustaz cakap lagi, sebenarnya, mimpi ini bukan kita boleh suka-suka buat pelbagai tafsiran. mimpi kesemuanya berasal daripada Allah, dan mimpi juga boleh memberikan pelbagai kesan pada orang tertentu di keesokan harinya.

Jadi jangan seronok sangat kalau dapat mimpi kena patuk ular! ;)

dan kalau nak tahu nama ustaz tersebut, esok pagi pukul 7, tontonilah Tanyalah Ustaz di Tv9 dengan tajuk, ‘Jin dan alam ghaib’

p/s : mimpi dah sampai kat mahallah. oh apekah? terlalu bersemangat kah? atau rindukah dengan UIA? huhu ;)

10 thoughts on “kena patuk ular?

    • allahu a’lam..
      aya kena rujuk kepada ustaz2 yang lebih alim dalam hal ini..
      saya cuma menulis fakta dan apa yang saya dengar melalui ustaz ini.
      allah lebih mengetahui, moga Allah lindungi aya dan kita semua daripada sihir dan menyihirkan.. amin..

      terima kasih aya atas komennya..

    • Allahu a’lam, allah lebih mengetahui,
      kadang-kadang iman, mimpi ni bagai satu petunjuk, macam satu peringatan juge,
      tapi, kadang-kadang jugak, mimpi ni mainan syaitan.
      saya hanya menulis apa yang saya dengar dari Ustaz2. selebihnya,
      berdoalah kepada Allah agar dilindungi, kerana Dia sebaik-baik pelindung. :)
      moga Iman sentiasa dalam jagaan Allah. amin

  1. due hari berturut2 sye mimpi kene patuk ular . hari 1st sye mimpi ular hitam hari ke2 plak ular teding. .ap mkne semue nie? = =

    • Allahu a’lam, allah lebih mengetahui,
      kadang-kadang, mimpi ni bagai satu petunjuk, macam satu peringatan juge,
      tapi, kadang-kadang jugak, mimpi ni mainan syaitan.
      saya hanya menulis apa yang saya dengar dari Ustaz2. selebihnya,
      berdoalah kepada Allah agar dilindungi, kerana Dia sebaik-baik pelindung.
      moga Iman sentiasa dalam jagaan Allah. amin

  2. Salam.. 2 ari lepas sy mimpi,sy suami n anak,naek bukit..past0o ad sekor ular dtg keliling ktowg.ular 2 nk ptuk dahi suami.tp trkene jari sy.. Jwpn ye..mmg btl sy d sihir.. Allahu’akbar…

Leave a Reply

