saya rindu~

0636pm/07082010

ahh saya tersilap naik tangga blok lagi, masuk nie, dah dua kali saya tersilap, saya naik tangga menuju ke bilik lama saya time 1st year dulu. kalau tersilap tangga sahaje takpe, nie sampai dah naik ke level 4, baru sedar, just belum bukak pintu je. intan, intan~ what happen to you? huhu

saya rasa, minda saya tadi dalam keadaan sedar, bukannya bawah sedar. herm, mungkin saya rindu dengan bilik lame saya, atau lebih tepat lagi, saya rindu dengan roomates lama saya. herm😉

masa takkan berubah, bila hilang, baru menjadi rindu. bila hilang, baru terkenang-kenang. huhu

berfalsafah pula… lala😉

p/s : Rindu dengan mu Ramadhan. Ya Allah, sampaikanlah kami kepada bulan-Mu yang Mulia. amin~

Mode : 3 days left.

5 thoughts on “saya rindu~

  1. aslmkum..
    hehe intan..
    kite pon prnah dlu silap naek blok lame.
    tp xsmpai bilik lame r.
    naek smpai tgkt 4 je la..(as bilik skrg tgkt 4)
    pastu bkn stakat naek dgn konfiden nye..
    siap bukak pintu gune kunci lagi.
    pastu tak dapat..
    pastu siap geram2 lagi nape xdpt bukak ni..
    try masuk lagi..tp xdpt..
    pastu smbil dgr mcm tapak kaki org b’jln dlm bilik tu, trsedar plak yg dh salah naek blok..
    pastu ape lagi trus cpt2 amik brg yg farah letak ats sinki (smntara nk bukak pintu yg xdpt tu)…
    trus lari lintang pukang turun tangge takut org kt dlm bukak pintu..
    malunyeee kalu die bukak dulu..t’pinga2la diri ini jawabnye…
    hahah.. ;D

    • wkmsalam farah…
      hehe lucu kan kite nie? hehe, sampai bleh silap bilik…huhu
      tapi, kes farah nie dah merbahaya, selamat tak sempat orang tue bukak pintu… hihi🙂
      kalau die bukak pintu pun, berlakonlah jadi fellow… hehe ^___^

      p/s : Kes rindu nie, sbb tue kite jadi macam nie kan? hihi ^__^

  2. assalamu’alaikum.
    theme nie sgt tenang. umy suka. jgn tukar dah ok. sgt2 comey….
    rindu roomates yg lama? roomates yang lama, atau yang lama dan lama lagi? hehe.😛
    arghh. dah byk trtinggal. byknye update. nak kena bc suma balik nieh.😀
    tke cre intan.

    • wkmsalam🙂
      umy, roomates lama mane lagi yang ada kat gombak nie, yang 3 orang tue je lah, sorang dah kat sumayyah, sorang lagi kat hafsah, yg lg sorang jauh blok nye.. hehe
      btw, jarak tak mungkin akan memisahkan kite kan? ececece😉
      oh, umy, tq untuk komentar nye, hehe inshaallah kite tak tukar dah theme.. hihi
      umy, tq gak sbb hargai ape yg kite tulis, walaupun tak seberape.. hehe
      tq utk segalanye, kalau umy suke theme nie, kite suke umy! hehe ^__^

      p/s : amacam, dah edit dah part “man ana” tu… tq syg

Leave a Reply

